لحظه دیدار نزدیک است .....

دوستان عزیزم به قسمت معرفی کتاب توجه بفرمائید.

لحظه دیدار نزدیک است .....

دوستان عزیزم به قسمت معرفی کتاب توجه بفرمائید.

شاملو

باید ایستاد و فرود آمد 

  بر آستان دری که کوبه ندارد 

چرا که اگر به گاه آمده باشی دربان به انتظار توست و  

                                                                   اگر بی گاه 

به در کوفتن ات پاسخی نمی آید.                                   

فریدون مشیری

دل من دیر زمانی است که می پندارد:

دوستی نیز گلی است

مثل نیلوفر و ناز,

ساقه ترد ظریفی دارد.

بی گمان سنگدل است آنکه روا می دارد,

جان این ساقه نازک را

دانسته

بیازارد!

مهدی اخوان ثالث

لحظه دیدار نزدیک است 

 

باز من دیوانه ام ، مستم 

 

باز می لرزد دلم دستم 

 

باز گویی در هوای دیگری هستم 

  

 

های نخراشی به غفلت گونه ام را ، تیغ !

 

های نپریشی زلفکم را ، دست !

 

آبرویم را نریزی دل !

 

لحظه دیدار نزدیک است . 

 

 

زندگی

زندگی رسم خوشایندی ست،
زندگی بال و پری دارد به وسعت مرگ،  

پرشی دارد اندازه ی عشق،
زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من و تو برود.

سه چیز...........

سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردند: زمان، کلمات و موقعیت ها. سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت. سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیا ها ، موفقیت و شانس . سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان