لحظه دیدار نزدیک است .....

دوستان عزیزم به قسمت معرفی کتاب توجه بفرمائید.

لحظه دیدار نزدیک است .....

دوستان عزیزم به قسمت معرفی کتاب توجه بفرمائید.

نامه سی و ششم نادر ابراهیمی

یادبان روزھای خوب!
آیا آن گلدان کوچک سفال لعاب خورده ی آبی که از لالجین خریدیم  و چه سفری بود واقعاً  و آن گل بسیار نادر
پُرخاری که من از آن سوی قله ی توچال برایت آورده بودم و شباھت ھایی به خود من داشت  با آن زخم زبان
ھایی که گھگاه می زنم  به یادت ھست؟
گلدان ، یک روز به ناگھان شکست
و گل ھا که خشک خشک شده بودند، مثل غبار پراکنده شدند و از میان رفتند.
چه عیب دارد؟
مگر خاطره ی یک گلدان سفال آبی لالجین با گلی نادر و پُرخار ، به قدر خود آن گل و گلدان، دوست داشتنی
نیست؟
تازه، گمان می کنم که گلِ خاطره، خار ھم ندارد، ھمانگونه که گلدان خاطره، ناشکستنی ست.
عزیز من!
بیا خاطرات مشترک مان را ھرگز به دست باد نسپریم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.loshilo.vcp.ir

وبلاگ خیلی باحالی داری.
باید بگم این بهترین وبلاگی بود که در بلاگ اسکای دیدم.
امیدوارم موفق و پیروز باشی.
اگه میخوای بازدید زیادی رو در روز داشته باشید منو با نام ***فیلتر شکن و دانلود*** لینک کنید و به منم خبر بدید تا شما رو با نام مورد علاقه تان لینک کنم.
......::::::با تشکر فراوان دوست گرامی::::::......
به ما هم سر بزنید....
www.loshilo.vcp.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد