لحظه دیدار نزدیک است .....

دوستان عزیزم به قسمت معرفی کتاب توجه بفرمائید.

لحظه دیدار نزدیک است .....

دوستان عزیزم به قسمت معرفی کتاب توجه بفرمائید.

نامه هشتم نادر ابراهیمی

عزیز من!
بی پروا به تو می گویم که دوست داشتنی خالصانه ، ھمیشگی، و رو به تزاید، دوست داشتنی ست بسیار
دشوار - تا مرزھای ناممکن - اما من نسبت به تو، از پس این مھم دشوار، به آسانی بر آمده ام ؛ چرا که خوبی
تو، خوبی خالصانه، ھمیشگی و رو به تزایدی ست که امر دشوار را بر من آسان کرده است و جمیع مرزھای
ناممکن را فرو ریخته.
امروز که روز تولد توست، و حق است خانه را به مبارکی چنین روزی گل باران کنم، اگر تنھا یک غنچه ی
فروبسته ی گل سرخ به ھمراه این نامه کرده ام دلیلش این است که گمان می کنم، عصر ، بچه ھا ، و شاید
برخی از دوستان و خویشان، با گلھایشان از راه برسند. و این، البته، شرط ادب و مھمان نوازی نیست که ما،
ھمه ی گلدانھا را اشغال کرده باشیم.
گلدان ، خانه ی محبت دوستان ماست

نظرات 1 + ارسال نظر
بانک اشعار اهل بیت (ع) چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.komeit.ir

این شعر مشق امشب من بود و خط زدند
این مشق را کسایی و عمان و محتشم

با سلام
از شما دوست گرامی دعوت میکنیم تا از بانک اشعار اهل بیت (ع) دیدن فرموده و در صورت امکان در این پایگاه عضو شده و ما را با نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود یاری نمایید...

منتظرتان هستیم ... یا علی مدد
www.komeit.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد